Isnin, 29 November 2010

MENGAIL LAGIK

Selagi kemaruk tak ilang, selagi tu la laki mek sibuk memancing, tahan tauk, tahan pukat. Tak tahan jaga dina sensorang kat rumah, wajib la mek memfolo laki pi mancing kaedahnya. Hihi. Jeles tak boleh blah!




Mek nun jauh di sana. Hehe



Mcm masuk pertandngan mengail lak. Dina carah yg tolong snap.



Ikan haruan hasil pancingan mek. Tepuk tepuk tepuk.


Ikan haruan sesat yg mabuk pi makan umpan anak belalang. Heh heh



Hasil petang itu. Sangat lumayan.

5 ulasan:

cerita siti berkata...

seronoknye tgk ikan puyu.

teringat masa kecik2 dulu duk pi tangkap ikan tu kat sawah, actually main air sawah yg lebih seronok :)

teringat masakan mak, ikan puyu buat acar, sedap giler. mek selalu ikan puyu masak ape ek?

Joy berkata...

ni yg rs nk pindah balik kg ni!

MULAN berkata...

best nya dpt ikan segar..

KV berkata...

siti,
masak acar? Tak pernah tengok. Hehe

joy,
hahaha...rilex

mulan,
best!!!

cikbedahlaser berkata...

sronok nye dok kg... mcm2 xtvt leh wat....