Selasa, 30 November 2010

MANIK LAGI

Hehe..setelah berhempas pulas, sampai mau patah pinggang. Dan jugak gangguan mcm2, akhirnya sipa jugak projek manik mek yg kedua utk season ini. Wah, season katanya. Sebabnya, jahit manik ni ikut mood sukahati mek je. Haha




Linen hijau lumut, mek jahit manik bentuk simple jer. Takdak idea la uols. Janji ada kaler2 setempek kat lengan. Motif bunga2mek tak suka sgt. Kalo corak2 retro dan geometri semangat sikit nak buat. Hehe. Tapi kalo org nak tolong jahit kan corak bunga mek ok jer. Cumanya memikirkan upah, alahai...tak tahan. Hihi





Kat dada tak jahit sbb susah nak dukung dina nanti. Hehe. Lagi pun mek malas. Tu jer alasan sebenar. Hak hak

4 ulasan:

FAM berkata...

kak, mcm ni malas???? saya ni kira malas tahap dewa laaa..hahahahah

bat berkata...

rajinla tu siap gaks kaedahnya.. meks if buat sejalur sajork.. keh keh keh...

aNIe berkata...

KV...akak ni lagik malas dah bab menjahit ni... ada manik tapi dah sampai mereput...hahahha

KV berkata...

fatin,
terpaksa siap kan jugak sbb nak pakai baju nya. Hahaha

bat,
hahaha...sbb baju tu kosong banget bah, kalo baju corak2 nan hado nyo nak menyulam manik bagai

kak anie,
hahaha...sama cam opismate kv, dah 'reput' manik2 dia.