Rabu, 27 Oktober 2010

HERO MELAYU

Maaf yer, entry tak berilmiah. hehe


Korang rasa kan, hero melayu mana yg hot sgt2 bagi korang eh?

Aku mcm takde pilihan la bila tgk cerita2 melayu. Dedulu suka rosyam. Tp dah tua tak syok pulak tgk rosyam jadik hero. Pastu kan, asyik2 farid kamil jer. Umur aku dh tua sgt nak banding ngan farid kamil tu. So, rasa mcm takleh masuk ah cerita2. Kurang feel. ;P



Tapi suka mamat ni, org singapore kan? Aaron aziz. Hensem weh. Tapi paling syok bila dia cakap, setiap filem dia, dia belikan henbeg lv sebijik kat bini dia. Wahhhh!! Caya lah.


Ni pun sorang lg yg aku rasa hot. Adi putra. Yang lain2 puas pikir, tp tatau sapa.

10 ulasan:

J@J@ / Bini The Rock berkata...

Salam KV...lama dah x singgah sini.

klu saya..suka si Adi Putra. Maklomlah skrg tgh sebok cerita CHENTA. Tp geli plk klu dia berpasangan dgn Fasha tu haa..

haihh!

rina berkata...

aku pun suka aaron aziz. tp watak dia dlm cite habil & qabil giler tak best. adoiiii. adi putra aku x minat.

Zety Zin berkata...

fahrin pun ok apa. hehe.

F A R Y N berkata...

suka fahrin ahmad!
heehehe..tapi latest suka redza minhat! ahahah

AyunasiA berkata...

pelakon singapore mmg best. ye lah, kalau x best, idak ler sampai ke malaysia kannn... ku suka remy ishak slps fahrin byk nau kontroversi)hihihi

AyunasiA berkata...

pelakon singapore mmg best. ye lah, kalau x best, idak ler sampai ke malaysia kannn... ku suka remy ishak slps fahrin byk nau kontroversi)hihihi

sya berkata...

Kak sya tak minat sorang pun hero Melayu. hero Korea minat ler.. he he he

dlt berkata...

aaron aziz best kan? hehe... adi putra rambut panjang best... mcm dlm citer emily tuh... now nih suka tgk hero Asmara... shaz jazle... hehe... layan....

Nanak berkata...

dah lama tak tgk cite melayu..emmm, Randy Pangalila boleh?hahaha

KV berkata...

jaja,
kv tak sempat tgk chenta. Petang2 banyak xtvt kat laman.

rina,
smart dio doh? Tp aku tak sempat mana tgk criter melayu, suami kureng gemar. Huwaaa

zety,
ha'a, fahrin pun ok gak

faryn,
mana satu plk redza minhat ni? Nanti akak gugel. hehe

ayu,
dedua tu byk kontroversi kan?

kak sya,
kalo korea tok sah ckp la, byk yg saya minat, tapi tatau nama. Tak reti nak sebut. Haha

dlt,
ha..suka gak budak tu, tp remaja sgt la. Hehe

nanak,
siapakah???? Moskel!