Jumaat, 22 Oktober 2010

ENTRY MAKCIK2

Ni ler padahnya kalo takdak idea nak apdet blog. Hehe


Minggu ni beli lagik kain pasang uols. Tudiah. Sungguh makcik2 kan. (tetap feeling muda rumaja)



Peachy abstrack satu.




Pink pepel satu.;)



Dan wallah, akhirnya jumpa gak aku cari tudung yg awning dia thai silk. Badan dia tu cotton viscose. Ala, yg mcm kain tiset tu. Kalo beli kat ariani saiz M (labuh sikit la) mahal gak. Ni Jumpa yg ala2 pun kira ok dah.

Nak try, ambik kaler dark pepel. Kalo best, minggu depan kita beli kaler lain. Hehe



Ok daaa. Hepi weekend uols.

6 ulasan:

zailamohamad berkata...

ambooi kak, cantik-cantik kain pasang kat Kelate ni..ni hok geram nak kelik kg etek ni (tapi bila kelik, dok g beli pong)
hahahaa

MushroomCute@Mariea berkata...

Wah shopping....best best...tunggu minggu depan baru nak shopping

oren berkata...

hepi nooo makcik sopping...

SUZIE APAI berkata...

ahaks....selamat berjangoks la....

kt kelate kain baju mmg syok di beli

bat berkata...

amboi borong sakan no..

edyan7 berkata...

waduh kv... aku mmg geram kain belah-belah kelantan/trg ni... pernah sekali aku beli kain kat jerteh, pas tu terperam setahun tak berjahit... lepas setahun tu baru ada org kat kl tunjuk corak kain sama..berebut dorang beli... dasyat tau... setahun lambat tu.. mmg Milan sangat tmpt ko tu kv...