Jumaat, 22 Oktober 2010

Bahana

Bahana lama tak bersenam!
Abih sakit2 badan mek uols!
Pinggang rasa sakit giler.
Nak duduk bangun pun seksa
apatah lg nk dukung Dina.
Mek saspek 3 perkara:
1. Jogging
2. Mau datang bulan
3. Demam selsema
Haish... Seksa woo

Hmm baru kejap tadi dina meraung sakan.
Dia Hiris jari dia ngan pisau
Ni kes mak bapak tak perasan anak buat apa
Maklom ler, si ibu kusyuk mendengar luahan ketension dia terhadap kawan fesbuk
Hak hak
Kadang2 facebook ni mampu menghuru hara kan idup
Sapa tak pernah alami? Angkat mouse!
Dah basuh sapu ubat Dan balut pun masih meraung
Sakit sakit sakit
Kena gelak ngan semua org
Takdak org simpati pun
Menambah tekanan dan sakit hati Ada ler
Hak hak
Bagi susu sebotol terus diam
Eh, sebenarnya nk bitau abih sakit badan aku kena lenjan ngan Dina masa dia melepas perasaan td.

Ok la nk pi klinik Cari ubat selsema Dan nk gi beli underware baru utk Danish. Ahad ni dia dah mula skolah.

Cau cin cau
Sent from my iPhone

4 ulasan:

Joy berkata...

cian dina...dia main masak2 ke...huhuhu

MushroomCute@Mariea berkata...

Alaaaa, kesian Dina...teruk ker lukanya?

Nanak berkata...

ololo cian dina

KV berkata...

joy,
main potong kertas. Hihi

mush,
takde la teruk sgt, tp darah byk gilos

nanak,
hehe...