Khamis, 30 September 2010

STOK RAYA HAJI

Sebab raya puasa tu ari tak sempat beli kain2 utk wat baju raya, makanya kali ni mek beli untuk stok raya haji lah. Hehe


Walopun, kalo tak raya pun tetap beli kain pasang sokmo. Maklum ler unipom keje mek. hehe




Tokei kain bagi paper bag perasmian jakel, belasah jer lah. Haha



Satu kaler oren.


Satu kaler ijau.

Oke, sekian sekali lagi entry makcik2.

P/s: Takdak bahan nak apdet, begini lah jadiknya. heheh

5 ulasan:

atty's berkata...

kty suka yg kaler oren tu

rina berkata...

hok kaler oren tu cun. kain gapo eh...

~eiyra~ berkata...

aik.. kite soping kain masa ari perasmian jakel shah alam tu x dpt pun paper bag tu.. huhuhu udah sampai ke kelate rupanya.. cuma dpt discount 50% beli kain je la.. huhu

Nuroll berkata...

errrmmmmmN suka yg kaler oren...nampak refreshing.....:)!

KV berkata...

kakty,
hehe..mmg itu pilihan pertama

rina,
kain apa ek? Lupa la. Cuma material dia satin silk.

eiyra,
best nya dpt diskaun. Paperbag tu rasanya org yg pegi launching dia kut?

N,
hehe..me pun suka yg tu.