Selasa, 14 September 2010

SALAM LEBARAN

*sticky post*


Buat semua kawan2 blog mek. Tak kira yg jauh yang dekat, yang kenal rapat yang kenal hi hi bye bye. Yang rajin mengomen yang suka membaca senyap. Yang rajin skodeng. Semuanya lah.

Di kesempatan yang terindah ini, ingin daku mengucapkan selamat menyambut lebaran buat semua umat islam. Maaf zahir batin andai kata terkasar bahasa, terguris kata. Moga lebaran ini makin mengeratkan silaturahim antara kita.

Jemput datang beraya kat rumah. Walo tak dapat makan ayam golek, makan maruku tunjuk2 pun oke kan? :P

Selamat hari raya uols. Bergembira di hari raya di samping tidak lupa pada yang telah tiada. Moga syawal kita diberkati. AMin.

12 ulasan:

marinahunny berkata...

baju raya tahun ni ke kv? cpt nye ambik gmabr raya, ke stok gmbr thn lepas? hahaha

selamat ari raya kv, jgn main mercun. makan tu beringat skit..hahahaha

KV berkata...

marina,
thn lps punye la. Thn blom iron bagai lg. Masih dlm paper bag. Punya malas nak basuh lg. Hihi

Bapak berkata...

selamat hari raya buat KV sekeluarga!

Lady of Leisure berkata...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..
:)

KV berkata...

bapak,
utk bapak n family jgk. Selamat hari raya yer.

lady,
salam lebaran. Maaf zahir batin dr kv n co.

bat berkata...

selamat berhari raya jugak KV.. sure dah cbok neh kans hehe..

atty's berkata...

Selamat hari raya ..andai ada salah dan silap
sepanjang berblogging..nie kty minta ampun dan maaf..

.

KV berkata...

bat,
tak sibuk mana, tp sudah jem kat mana2. Jalan, pasar, pasar raya, bazar ramadhan. Huwaaaa

kakty,
kv pun nak mohon maaf ngan akak andai kata tersilap kata terkasar bahasa. Selamat hari raya kak!

knv berkata...

selamat hari raya kv. minta maaf atas segala keterlanjuran semasa berblogging. :D

KV berkata...

kak non,
slamat hari raya buat kak non vadevass sefamily. Kv pun nak minta maaf kalo ada salah silap yg tdk disengajakan dan tidak terperasan. Kosong - kosong yer.

cikdinz berkata...

selamat hari raya.
maaf zahir dan batin......

F A R Y N berkata...

selamat hari raya kak!