Rabu, 15 September 2010

KU MULAKAN ENTRY RAYA DENGAN ....

Keh keh keh...


Beg raya uols!!!

Tahun ni mek takdak gelang baru. Sibuk sgt nak beg raya kan. Laki mek bagi kata dua. Gelang ka? Beg ka? So tahun ni mek pilih bag la. Lagi pun dah lama mengidam. Dup dap dap tak sabar. Hari2 berzikir kat telinga tok laki. Huhu




Oh my gucci.;P



Nak tengok? Kalo korang takmo tengok pun, mek tetap nak tunjuk jugak. Bukan hari2 aku beli gucci. Sekali seumur hidup jer nih. Hehe




















































Taraaa........





Sabar2. Hehehe

































































Tudiah. Sukey uols. Pujaan hati ku. Kinisudah berada dalam pelukan ku. Mmmuahhh!!



Tenkiu to enchik suami kerana sudi merealisasikan impian bini nya yang banyak songeh ini. Walopun 1000 kali berfikir sama ada nk beli ke tidak. Wakaka

Tapi akhirnya beli jugak. Dengan janji. Setahun tak beli beg baru. Takpe, next raya kita pikir2kan pulek. Ngeh ngeh.

Beli masa gi kl before puasa tu ari. Gi klcc. Selamba jer laki mek masuk pakai selipar jepun. SA nak tak nak jer layan. Tp belasah jer lah sbb kami nak beli pun. Chinese gal tu layan elok jer benornya. Hehe. Mek jer cuak lebih. Maklum ler, orang kampung darat kata kan. ;P

Berkenan jugak ngan patent lain, tapi hubby cakap dah aim lama nak sukey, beli sukey je lah, Baru lena tido. Karang beli hat lain, tak lena tido lak.

So pilih trim putih. Berkenan ngan new arrival yg trim merah kacamg. Pink hapekebenda ntah namanya, tp susah nak mecing ngan baju. Jalan selamat pilih putih jerlah. Lagi mmg duk aim hat putih jer pun.

Oke, itu lah cerita beg raya mek. Pagi raya baru rasmi tau. Sebulan tahan nafsu duk tengok paper bag tak kelip2. Haha


P/s: sekadar kenangan peribadi tuan punya blog. Layannn

8 ulasan:

~Eila @ Along~ berkata...

wah.. white sukey...
samala plak...
congratz kak kv..
thn ni eila jalan2 bwk hampstead je hehehe
sukey dok umah diam2 sbb die manja lebih..takut kotor.. :D

lena tido no..

Lady of Leisure berkata...

huwaaaaaaaaaaa.... cantiknyaaaaa...

yatie chomeyl berkata...

comey beg rayo mek

Madam Sooyaree berkata...

waaa mekk... molek benar beg tu ha. kita ada jual kat saing aje lah, nak pakai belum lagi

mJ berkata...

tahniah mekkkkk....mengancam tuuuu ;)

Joy berkata...

salam kenal n salam aidilfitri... OMG..sukey yg cun. i pun suka hbag!!

fabulous.farah berkata...

heee..keno jago molek tu..kang dina kura=p

KV berkata...

eila,
akak pakai pun kjp jer, sayang. hahaha

lady,
wink wink

yatie,
comey ko?

madam,
alah saje tokse pakai tu!

mJ,
tenkiu nyah!!

joy,
saya pun suka, tp slalu dintis. Haha

farah,
tu ler, mmg kena simpan leklok tempat tinggi2 nih.