Rabu, 30 Jun 2010

KIDS PLAY HOUSE

Sapa tau menda alah ni berapa rial?


Pic adalah digoogle. HIks


Serabut aku hari2 dina duk mintak suh beli rumah kecik.

Kesnya dia duk tengok kat skolah abang dia ada menda alah ni. Tiap2 kali lalu skolah tu (dah la skolah tu laluan utama kluar masuk ke rumah kami) mesti merayu rayu mintak suh di beli. Lepas tu, tiap2 pagi (hari skolahla) wajib bawak dia pi hantar abang gi skolah. Kalo tak bawak or tak kejutkan dia tido, mmg meragam satu hari. Kes tak dapat tengok rumah kecik.

Haish..minah kecik ni pun. Mintak yg murah2 dah lah kan. hak hak. Mak bapak tangkai jering uols.;P

Aku ingat nak singgah satu kedai bundle. Kedai tu biasanya byk menan kanak2 ygg besar bagak cenggini. Tapi tu lah, sampai ke hari ni duk lalu jer, singgah nya tidak. Hiks

10 ulasan:

rina berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
rina berkata...

kalu kat toy r us rego dio dale 1k+...

KV berkata...

rina, ahaha..sebab tu mak bapak dina bersikap tangkai jering. Mmg nak kena pi usyar kat kedai bundle nih.;P

Aku Bukan Bidadari berkata...

bestnya ada bundle, kat sii kalo nk beli mahai giler

ieda berkata...

salam kenal..
budak2 sekarang mmg pandai memilih..sabar jelah..

TopsyTurvyMum berkata...

wahhh...

try buat sendiri guna kayu pun boleh, kalau rajin lerr hehe

Diarihatiku1976 berkata...

mahal kot rasanya... pernah terbaca di akhbar jualan utk sesiapa nak yg buka tadika..

nanonano berkata...

hehe akak kan ske g bundle,
sure ade mende2 cmni kan?
xpun cube akak ushar kat sni..
slalu gak trnmpak..
tp xtao ar ade lg ke x,
http://juaimurah.blogspot.com/

KV berkata...

tiara,
dh lama tak pegi bundle. nak kena pi survey nih.

ieda,
ha..bab memilih anak dara mek nombor satu! ;P

TTM,
keh keh keh..entah biler la nak membuatnya tuh.;P

diarihatiku,
ha..mmg mahal lah kan.

nana,
okes, nanti akak survey. Tq

Memi Hazel berkata...

kat mana kedai bundle tu kv?
nak gak g berjalan balik kb ni nanti :D