Selasa, 8 Jun 2010

8th ANNIVERSARY GIFT

Sebenarnya tatau nak mintak apa sempena anniversary kali ni. Ye lah, mintak su.key (melampau eh) hubby tak bagi. Suh sabar dulus. So, aku pun takdak idea.



Kebetulan aku takde keje buang masa mengugel salesblog, terjumpa wristlet yg comel kat blog cheq (mrs azrol). Pastu aku pun sambil layan perasaan tu sambil borak ngan opismate.

Entah macamana tertunjuk kat dia dan dia pun bagitau menantu dia baru balik dari US. Banyak membeli barang coach. Aku pun apa lagi, meriki dengan baek punya la.


Dah tertulis kut, rezeki aku nak dapat wristlet kaler cherry nih. Dapat pulak dgn rege murah. Opismate tak ambik untung pun. Bagi rege modal. Baik ati sungguh dia. Hehe


Pape pun, tenkiu to hubby yg sudi menaja. Ai lap yu babeh!



p/s: sekadar untuk kenangan tuan punya blog.;)

11 ulasan:

Aleeya berkata...

tantekkkk pink karrrerrr lg turr

KV berkata...

aleeya,
haha..fink pun fink ler

mustapa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mrs shaifull berkata...

bestnya, mcm org mengantuk disorong bantal kan KV? :)

Ayu Hashim berkata...

wristlet nie besar & mcm2 jgk boleh masuk... cun... :)

TopsyTurvyMum berkata...

woweee...cun seh color berry tu..terpikat aii!!

berbaloi dapat beli rege modal:)

aNIe berkata...

Cantik hadiah anniversary tu...

KV berkata...

mrs shaiful,
mmg sungguh lena lah tido ku jawabnya.

ayu,
bukan setakat kunci ngan henfon, kamera pun buleh sumbat. Sangat berbaloi.

TTm,
sungguh la berbaloi dan suka hati.;P

kak anie,
hadiah pilih sendiri kak.;P

~Eila @ Along~ berkata...

fink gitu.. i loike!!!!
leh buh ape saje selain phone.. sumer kasi sumbat hehehe

fabulous.farah berkata...

hehe..bertuah..baik kak ofis kv..jage molek kekgi kene conteng lagi.hahaha

KV berkata...

eila,
semua ahkak sumbat dik! Haha

farah,
kena conteng lg hat ni tatau ler. Huhu