Selasa, 11 Mei 2010

SUSU SEGAR

Sapa yang suka susu segar?

Aku pun sukak. Hihi



aku selalu gi beli susu segar kat peja.bat hai.wan.


Ini kawasan membungkus susu yer, hehe. Seronok tgk dorang bancuh dan packing. Tapi of course tengok dari jauh dan dari luar jer. Mana boleh dekat sembarangan. Karang aku bawak kuman tah pape, habis satu kelate berjangkit. Hehe



Dadih pujaan hati. Singgit satu. Kalo beli kat kedai 1.20.



Sungguh lembut, tak manis sgt dan sejuk. Wallah.




Ni susu segar coklat untuk anak2. Dina suka stroberi. Danish suka jagung, tpi dorang dah packing semua. Malas nak beli yg botol kecik2 tu, so beli yg coklat je lah. Yg ni banyak leh untung. Hihi.

7 ulasan:

Aleeya berkata...

KV,

Yaya suka susu coklat hehhee

nanonano berkata...

awat susu coklat sy nmpak oren???
rabun warnakah sy?
huhuhu

Jasfyra berkata...

aku xminum susu kaler putih,tp kalo susu tu kaler coklat,mmg kegemaranku..hehe

fabulous.farah berkata...

dadih jenis ni memang terbaik lah..farah suka sangat masa kecik2..

KV berkata...

yaya,
me pun sukak. Hihi

nano,
hihi..efek flash kut

zura,
susu kaler putih pun aku belasah jer

farah,
dulu kini dan selamanya. Hehe

eynda berkata...

Tak suka susu kaler putih...kalau ada perisa eynda ok jek hehe...lama tak makan dadih :-)

Memi Hazel berkata...

Kat mana kilang nyaa ni KV?
Cam sedap jer nampak.. sampai terliur dah..