Sabtu, 8 Mei 2010

SILAP KEROK

Ekceli hari khamis lepas aku gi beli barang2 yg jiran2 kirim kat a.von. Aku kan baru masuk ahli, so gigih la meniaga. Wahaha. padahal aku duk beli sokmo guna keahlian opismate jer. Abih tu dah beli brg 15 hengget dpt jadi ahli percuma, aku layan je lah.


Tinggalkan barang2 yg jiran kirim. Masuk bab barang yg aku beli. Ni bukan meniaga ni orang panggil. Sebab sibuk beli untuk diri sendiri kan. heheh



Aku beli cincin mutiara ni. Tolong cakap comel eh.;P





Pastu kononnya nak kasik gempak aku beli la gelang mutiara nak buat regu. ALih2 balik opis bila bukak jadik necklace pulak. Uwaaaaa. Frust nya aku. Silap kerok betul. Aku pun silap jugak sbb tak tengok masa nak bayar tu. Kira percaya sgt la ngan SA. Haduih. Apa aku nak buat ngan necklace ni. Bukannya aku pakai pun. Apakejadah pakai kalo terlindung balik tudung kan?Memang la cantik, tapi tak pakai, tiada guna lah. So opismate aku nak pi tukar. tatau la dapat tukar ke tidak. Kalo tak dapat kena potong dua la. Buat gelang aku satu, buat kan Dina satu. hihi. Macam la aku ni kretip sgt.



Oh ya, kalo membeli barang dlm kempen 8, dapat veli bekas sudu ni dengan rege 4.90 jer. Lawakan? Nanti raya boleh taruk atas meja. ;P





Updated! dah dapat tukar necklace ke bracelet. Hoyeh!! Hepi

4 ulasan:

nasazfrog... berkata...

Selamat Hari Ibu, Buatmu....

fabulous.farah berkata...

barang avon ni memang tergoda kalau tengok dia nye katalog

mummysyafie berkata...

mmg cantik cincin tu..nampak mewah.

saya pun ahli avon gak..tapi dah lama dah beli..agak2 dah kena terminate kot keahlian tu

KV berkata...

ina,
tenkiu yg. Jugak selamat hari ibu buatmu.

farah,
asyik menggoda. Hihi

mummysyafie
kalo lama tak aktif kena terminate eh?