Isnin, 10 Mei 2010

SARAPAN PAGI DI PASAR JELAWAT

Gigih tau, pagi2 hari weekeng sanggup tak sambung landing sebab nak gi cari buah kuini kat pasar jelawat.

Selanjur 'bercinta' tu kan, kiranya sarap terus lah kat sinun.



Suasana dalam pasar area kedai makan.



Mek makan roti canai pusing (selalu lipat 4 segi jek) kuah kari. Hubby makan nasik dagang (tp malas pukul gambar)



Anak dara ku dalam kedai makan. Hihi




Tapi sayang buah kuini yg ku beli blom masak. Kena peram dulu. Kecewa betul sbb lambat boleh makan. Hua hua

8 ulasan:

Ain berkata...

mencikkk tau....

ko selalu jer dapat makan benda yang payah nak dapat kat sini....

jelesss sungguh....

eynda berkata...

Eynda dah lama tak makan roti canai...asyik2 makan nasi lemak je :-p

~: UmmiNor:~ berkata...

salam..
rasenya macam ter'jumpa org kampung' hahahaha....
saya anak jati Gunung, tp lo ni dok selangor, kijo dan nikoh ngan org Selangor...selamat berkenalan deh! hehehe:)

KV berkata...

ain,
sbb tu body aku bagai di pam. Wakaka

eynda,
nasik lemak pun sodap. hehe

ummiNor,
hahaha..org gunung ko? Tak jauh doh ngan rumah kite. Padang Mokan. Salam kenal.;P

marinahunny berkata...

sematnye dina pkai cap..

KV berkata...

marina,
cap itutelh menyusahkan mama nya tau. Asyik tercabut dan kena kuitp! Hihi

aNIe berkata...

KV...buah kuini tu kalau dimakan bersama santan dan gula merah memang sedap

fabulous.farah berkata...

kuini???

nyum2..xsabar nak balik kg neh