Isnin, 17 Mei 2010

MUSIM BOLA SUDAH TIBA!

Henry katanya.



J. Cole ni sapa? Haha



Ha ni J. Cole celup.



Henry celup sampai ke sudah tak mo bergambar. Takut mabuk publisiti katanya. Hampeh.;P



Orang sibuk bola, anak2 aku pun sibuk bola. Baju dan beli sorang sepasang. La ni si abang sibuk mintak kasut lak. Nanti la ada masa mama pi cari kat kedai bundle. hehe

4 ulasan:

Ayu Hashim berkata...

lepas nie.. hubby2 & anak2 lelaki kita.. makan bola& tido bola lah yaa.. hubby ayu dah siap beli toto single baru utk dia coz dah tentu2 dia kena tido depan tv.. :)

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ berkata...

amboi seksi nya bibir danish :)... hahaha irdina pun pakai baju bola gak ke..smgt betoi...

nasazfrog... berkata...

uhh kak anak beranak pakai baju bola,, mak n pak tak pakai sekali ke kak...

mrs shaifull berkata...

hehehe...nak beli utk rifqy gaklah nnt :)