Isnin, 24 Mei 2010

EDISI CIK KIAH : PASAR PAYANG

Sekejapan jer cik kiah kat masjid kristal. Bas asyik duk honk2222 suh naik bas cepat2. Dorang takut pasar katup nanti tak sempat nak membeli dan membelah.



Terima lah gambar2 cik kiah mokmok tengah mabuk batik 3d. hihi







Agak penat budak SA tu jadik model. Dah lah asyik lipat dan bukak jer. Akhirnya cik kiah beli sepasang jek batik 3d.

Pastu beli kopok ikan tambang dan batik sarung untuk org2 kat rumah. Tu jer.

7 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

wowweeee..

mak sukak 1st pic kat body mannequin yg purple tuhhh...

kat mana ni cik kiah??

TopsyTurvyMum berkata...

hehehe..tak nampak tajuk..pasar payang daaa..

windu pasar payang:(

Zareda Norman berkata...

beli kat pasar payang memang mahal ler.. Kak zar ada port batik kat kuala ibai.. siap dapat rega borong

makcikrehan berkata...

sakan ko cik kiah! hahahah

FAM berkata...

cik kiah sakan berjalan! sy dlu gi ganu xsmpt pg masjid kristal. tgk dr bilik hotel je. kena pg lg nih!

fabulous.farah berkata...

huhuhu..ok lah kalo beli sepasang..kalo xbeli langsung mesti marah tuan kedai=p

KV berkata...

TTM,
wakaka..kampung halaman mu kah?

kak zar,
butik apa kat kuala ibai tu?

makcikrehan,
cik kiah kalo berjalan, mmg kecoh. Padahal gi teganu jer pong.;P

FAM<
wajib pegi. Bawak anak2 naik tram!

farah,
hahaha..seb baik beli jugak kan.