Ahad, 23 Mei 2010

EDISI CIK KIAH : NAIK BAS KE SETIU

Lepas menyoru sehabis daya kat demong, cik kiah naik bas menuju ke setiu pulek.



kali ni cik kiah ambik seat paling belakang. Syok sebab tinggi. Nampak seluruh alam. Kalo seat biasa cik kiah rasa lemas tak nampak pape. Fening uols!

See! Hepikan cik kiah?




Perjalanan di teruskannnnn



Sampai kat satu tempat di daerah setiu, bas stop lagik. Ada orang nak jamu makan. Tak sampai 30 minit pun pekena nasik dagang tadi. Huwaaa.




Terbuntang mata cik kiah tengok menu. Nanges!



Tak larat dah nak makan, cik kiah pose2 manja je lah. Tengok muka sememeh giler berminyak wajah cik kiah. Wet tissue please!



Naik bas lagi, nun sekejap jer dah nampak masjid kristal! Hoyeh!


bersambung di episod akan datang.;P

1 ulasan:

fabulous.farah berkata...

beh nye napok food yu cik kiah~