Ahad, 18 April 2010

Mentor

Dari minggu lepas lg aku nak tulis pasal ujibakat mentor musim ke 4. Tapi asyik lupa sajork. Hihi. Lawak kan? Ada yang aku tak sanggup nak tengok pun ada. Betapa ramai nya rakyat Malaysia yang nak jadik penyanyi.

Tapi aku respek ah, walo pun hazab Dan sumbang, dorang tetap konfiden datang ujibakat. Kalo aku, nak orang upah berapa ek baru nak pegi? Tu pun kalo terbuka untuk orang yg bakal berumur 32 tahun. Haha. tak sanggup beb. Aku sedar aku takdak bakat, suara sungguh tak merdu. Garau dan lantang. Takde lemak merdu. Hehe. Sungguh sedar diri di situ. Ngee

oh, berbalik pada topik asal, mcm2 ragam Dan pe'el yang Ada. Yang tak tahan tu, siap nangis bercucuran air mata. Tak Kira lelaki ka pompuan ka. Sedih sgt lah gamaknya. Ye la, datang jauh, habis duit tubuh penat lama menunggu. Dengan gemuruh lg. Wajib la stress kan. Ada rezeki Cuba lg. Mana tau kan.

Apapun, audition mentor telah menceriakan malam ku. Hehe

peace uols

5 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

betul2... bukan nak kata ada ygsumbang tapi lady respek sebab depa ada keyakinan diri yg tinggi..

fabulous.farah berkata...

hahaha..farah pon tgh tulis entry pasal mentor..=p

lawak kan~

hahahahaha

oren berkata...

betui..memnag menceriakan mlm minggu kami sekeluarga..yg mlm tadi laaagi la..kelakar sunggoh..

~Eila @ Along~ berkata...

ulang komen lagi sekali..isk menyampah! hehe

KV berkata...

lady,
hihi..susah nak ada keyakinan diri tu.;P

farah,
kelakar dih?
Hahaha

oren,
pecah perut aku gelak taw!

eila,
hahaha..sekali lg. Nyampah akak tengok jugak. Boleh jadik bahan.