Khamis, 15 April 2010

MANGKUK AYUN

Hehehe..jangan terpedaya dengan tajuk mek yang mengaruts tuh.




Tadi sempat beli 2 jenis mangkuk clay.tan.


Saiz besar. 2 hengget sekeping.




Saiz kecik. 1.50 sekeping.



Pinggan cawan pun ada. Tapi nafsu ku suka kat mangkuk jer. Makanya beli mangkuk je lah.;P

10 ulasan:

AyunasiA berkata...

hihi nama suami ku pon masuk dlm ini topik lorrr

aNIe berkata...

cantik mangkuk tu...akak pun berkenan

zailamohamad berkata...

kak KV beli mana pinggan mangkuk tu??
zaila pakai pinggan ni r kat rumah, ada member bg hadiah kawin dulu, meme bagus sapa loni masih tahan lagi (warna xluntur pon)
lagi satu corak dia pon menarik kan;)

superheroes' mom berkata...

cantinya KV! I berkenan betul! lawo lawo lawo. ni nak siap untuk raya ke apa ni? express KV :)

pB berkata...

murah

sisdee berkata...

heheheh suke cik clay.tan ni hhahhaha..klu g jusco tu le tmpt dituju dulu kot2 ada offer :)

fabulous.farah berkata...

beli mane? ade dop mangkuk hok kaler putih xdop kaler lasum?

KV berkata...

Geng, clay.tan ni mmg murah sebab Ada satu peniaga ni dia selalu borong barang kt kedai2 terbakar, kena banjir or kedai bankrap. Dia borong byk2 pastu jual murah2. Macam2 pesen Ada Dan brg2 lain pun byk.

bat berkata...

chantikla mangkuk tuh KV.. huhu

KV berkata...

bat,
me loike