Rabu, 7 April 2010

KASUT BARU




Hari ni pakai kasut baru uols!


Mata asyik nak pandang kaki jek. Haha

Kalah anak dara perangai mak dara. ;P

13 ulasan:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ berkata...

hahaha KV gimefai.. saya pun kalau pakai kasut baru ..mata asyik tgk kaki.... lol lol lol

honeylanz berkata...

hahaha... ni yg rs nk berkasut baru gak nih ;)

KV berkata...

mam maryam,
tak boleh blah kan? Hahaha. Calit!!

has,
ha dah boleh komen pun!
Has, pi beli! Pi beli!

superheroes' mom berkata...

mmg best kalau dapat barang baru kan. tak kisah la kasut ke tudung ke, apa2 aje yang baru msti rasa seronok :)

mrs shaifull berkata...

bestnya pakai 'kasut tinggi', sian daku asyikkkk la berselipar dah dkt 2 weeks :(

KV berkata...

superheroes mum,
mcm budak2 kan. Tp seronok ah.;P

mrs shaifull,
hehe..jenis ni selesa pakai.

~Eila @ Along~ berkata...

wahhh syoknye... hehe semangat baru pun ade tu!

KV berkata...

eila,
kasut adalah kegemaranku. Hik hik

KAKTINY berkata...

wah.. puas jalan2 dan soping-soping kat KL eh.. hihihi...

marinahunny berkata...

santek la..rs nk beli kasut bru jg le..

zailamohamad berkata...

cantik wedges tu tapi kan kak KV, zaila dok pakai hok wedges sama ngan kak KV tu (si hitam tu) sero selesa sangat bila pakai wedges tu;)

KV berkata...

kak tiny,
tak puas hati gak sbb tubuh tak larat. Demam. huhu

Marina,
wajib mu gi beli. Haha

zaila,
yg tu pun akak masih pakai tau. Santek dan selesa. ;)

mrsJon berkata...

dear, i move to mrsjon.blogspot.com
do re link ya
:D

its me = abrahyn