Isnin, 8 Mac 2010

YATI AYAM PECIK

Keluar dari kesesakan di mydin, kami terus ke bandar cari makan. Duk geber2 tatau nak makan apa. Pastu terpandang nasik kerabu g*l*k. Tp dah try ari tu tak sesuai ngan selera kami, terus hubby ajak gi yati ayam percik.


Hubby makan nasik kerabu lauk daging bakar, bawang jeruk dan solok lada.



Mek pulak pilih ayam pecik (kesukaan danish) dan telur masin.

Danish makan banyak bukan main. Rasa nya lebih dari separuh kut. Agak nya sedap sangat lah tu kut.

9 ulasan:

zailamohamad berkata...

lapar weh tengok gambar nasi kerabu ni

fabulous.farah berkata...

T_T sedak nyoooo~

KV berkata...

Zaila kan tokey nasik kerabu doh. Haha

mmg sedap sengoti farah weh!

Zareda Norman berkata...

ayam percik yati ni memang sedap.. kak zar dulu siap tapau bawak naik flight balik KL

atty's berkata...

huhhuuhh..lapo ..nengok fud..

honeylanz berkata...

has suka nasik kerabu berlauk daging bakar + telor masin..sedappp

F A R Y N berkata...

sedapnya kak...courier pls..

CT NORAMIZA berkata...

tiba2 ja teringin nasi kerabu tu, leh? KV ni bikin kecur liurlah pagi2 ni :)

Diarihatiku1976 berkata...

yati ayam percik ni kat kajang pun ada.. boleh tahan sedapnya