Jumaat, 19 Mac 2010

Tak dan

Tak sempat aku nak hapdet blog sehari dua nih. Line opis mmg hidup segan mati takmo. Dah la keje la ni byk online. Stress aku. Cek emel pun berkurun menunggu satu2.

Lagi pulak bila musim cuti skolah ni banyak betul undangan kenduri. Macam2 kenduri duk ada. Wajib la bizi ke sana ke Mari kan.

Kesihatan aku lak kurang menyenangkan. Masih selsema Dan batuk. Cuma ditambah dengan sakit muka. Abih sakit semua. Pipi rahang mata Gigi gusi. Sakit jiwa aku. So semalam aku nak gi check up dekat an nuur kan, ambik kesempatan terus la mengadu kt dr.ct. On da way nak pegi tu mmg aku rasa mcm nk pitam. Muntah teruk. Berpeluh peluh aku. Bila dr cek darah dr suh jaga2. Uik tak pernah lak darah aku bacaannya sampai kena berjaga jaga. Dr cakap mebi sbb aku muntah Dan stress. So dr bagi antibiotik, ubat selsema dan ubat surutbengkak. Dr kata aku kena radang sinus.

Balik rumah tetamu mmg ramai. Nenek makin tenat. Tp aku tak tahan sakit muka campur ngan pening. Lepas telan ubat aku tido sekejap. Menjelang malam baru tahan sikit sakitnya.

Malam tadi pun aku bantai tido awal. Memang tak tahan. Sambil tido kan Dina dgn aku sekali tertido. Anak2 sedara atuk ramai yg bermlam kat rumah. Deme semua mengaji Dan baca yasin untuk nenek.

3 ulasan:

KLMari berkata...

Moga KV cepat sembuh...musim cuaca panas yang amat ni, ramai betul yang sakit...Harap keadaan nenek juga akan bertambah baik....Take care !!!

mrs shaifull berkata...

KV, take care, kita sama2 doakan nenek pun akan pulih..mesti awak x cukup rest ni..

abrahyn berkata...

line di opis saya dah terus mati! huhuhu