Jumaat, 12 Februari 2010

Tarian singa

Kami baru balik dr Kota bharu. Jalan2 Cari pasal. Hehe

memula gi kb mall. Hubby nk beli stoking. Sempat rembat blouse mudah 2 lai. Ambik kesempatan sales cny. Tp q nk bayar punya la hazab. Cashier sorang diri tanpa pembantu adalah mimpi ngeri. Kesian hubby n anak2 menunggu. Pastu baru gi beli stoking Abah. Masa beratur nk membayar, anak Buah call Hubby. Aku dua tiga Kali menjeling, tup2 Dina terlentang sbb dia bergayut blkg stroller. Aduhai, melalak Salam anak aku. Tgh duk q tu aku terkam gi ambik Dina. Hubby terpinga pinga. Geram sungguh. Segan dgn org lagi. Mesti org ckp mak sibuk nk shopping bapak Nya plk bz bertelefon. Anak2 terabai. Hubby mmg, kalo dia buat satu benda terus tumpuan utk benda lain hilang. Sabar je lah. Nasib baik jatuh nya slow je. Lama jgk la memujuk.

Pastu bwk anak2 tgk org main bowling Dan ke kedai pets tgk binatang mcm2. Sudah kt situ masuk pacific jp beli groceries. Pas tu gi pasar malam buluh kubu beli makanan dinner.

On d way balik tu jumpa 4-5 geng tarian singa tgh metonda bandar. Pestaim anak2 tgk. Dina excited sungguh. Siap bersorak terlompat lompat. Danish lak menangis ketakutan. Haru betul mamat tu. Tapi kami dpt 6 biji limau masa tgk show dorang tu. Ada sorang apek ditugaskan membahagi limau pd kenderaan lalu kut situ. Toche toche.

Dina tk puas tgk, ajak tgk lg. Tp serabut ngan Danish yg penakut amat. Eh besok mlm dah takde pertunjukan ke? Dorang makan besar kan. Kalo Ada, ingat nk bawak Dina pi tgk. Danish takmo ikut. Haha

1 ulasan:

honeylanz berkata...

suka tgk tarian singa ni... besh n kagum je...terhibur la kan ;)