Sabtu, 27 Februari 2010

Rama - rama

Dah 4-5 hari aku kena paksa ngan Dina suh lukis rama2. Aku pun dah tau nak lukis jenis mana dah. Ni gara2 tu ari pujuk dia jangan kacau abang buat homework. Macam2 Hal anak aku ni. Dah la mewarna pun aku jugak yang kena. Sabar je lah.

Lagi pun dorang kena kurung dlm rumah. Cuaca sgt2 panas. Tak elok nak main kat luar. Tu pun asyik duk bersin je. Dah berair hidung dia.

Oh ingat tengahari lps lunch nak balik kampung la. Dah cakap ngan hubby. Boleh dia cakap tengok dulu. Hai harap nya dapat la balik nanti. Pastu petang nanti boleh bawak anak2 ke tok Bali or pantai air tawar. Dah lama tak makan satar Dan otak2. Teringin pulak rasanya.

Oh, hubby ngan mil nak gi kedai perabut kejap. So kena replace jaga kedai la. Ok, cau cin cau.

2 ulasan:

fabulous.farah berkata...

mase g tganu hari tu baru makey satar..tapi ore rase satar tok bali lagi best ah

KV berkata...

farah,
oh kalo jumpa satar sedap mmg syurga.