Khamis, 4 Februari 2010

PALSU



Heehee..

Satu untuk Dina, satu untuk hubby dan satu untuk aku. Danish tak jumpa yg sesuai. Nanti kalo jumpa belikan jugak untuk dia.

Yang dina dan aku punya, Rina tolong belikan. Sakan aku menyusahkan dia. Lain kali boleh menyusah lagi tak Rina? Hak hak

Yang hubby punya dia beli di pasar malam kat rumah. Patent tu jer ada dan murah la jugak. Tapi kalo kat pasar minggu opis aku ni mahal. Nanti kalo jumpa yg murah dan sesuai untuk Danish aku belikan dia satu. Hehe. Kesian dia jeles sbb semua org ada. Yg lama dah ketat ngan dia.

8 ulasan:

Ain berkata...

dina punya tu kiut....

pinjam sat boleyyy??

noniey berkata...

cute nye yang dina punya.. bilalah saya nak ada anak pempuan nih.. huhuhu..

skrang ni banyak sgt dah crocs kat pasar malam.. xtau dah ori ke tak.. tgk sama je dgn kat butik crocs.. setakat pakai kat kaki, bagi saya, apapun boleh.. hehehe

bat berkata...

dina nyer tuh kiut banget sehhh..

rina berkata...

boleh ajer... mu ckp jer.

KV berkata...

ain,
dina suka banget sbb jit bitz dia hello kitty.

noniey,
alah, bukan org pi belek pun kat kaki kita. Hak hak

bat,
wahaha..pandai auntie rina pilih

rina,
hahaha..wokeh

CT NORAMIZA berkata...

baik2 bila naik eskalator tau KV :)

KV berkata...

CT,
ha tu la pasal. Aku tgh was2 ni budak yg sangkut kat escalator pakai kasut ni ke eh?

Naomiehasmi berkata...

yg KV punya tu cantik...kadang2 akak pun terasa mcm nak beli satu....hiiii