Jumaat, 15 Januari 2010

Jumaat

Jumaat adalah:

1. Hari mendobi sedunia
2. Hari sapu sampah kemas rumah
3. Hari masak2 sedunia
4. Hari iron baju bajan anak beranak stok seminggu
5. Hari basuh kasut skolah anak. Ngee
6. Hari menjaga kedai runcit
7. Hari beli barang dapur
8. Hari melayan karenah anak2 yg manja meragam to the max

walopun dah rutin biasa2 bagi suri rumah tapi aku tetap letihhhh. Hehe

10 ulasan:

rina berkata...

memang... kalau boleh tanak buat jer kan. hahaha

sisdee berkata...

hahahaahahha...jumaat hari bkerja gak ek hehehehheh...keje kat umah tak pnah abis :(

honeylanz berkata...

selamat menyelesaikan semua itu

jue mj berkata...

kalau di utara ni, ada bibik/amah bayar ikut jam... 6 jam hanya rm36. ambik pg, dia setelkan semua keje, ptg dia blk....biasanya ujung2 minggu ni mmg sold out la.... kena booking awal2. sana ada tak?

Lady of Leisure berkata...

tengah mendobi gak ni kak hehe..

Zareda Norman berkata...

kat KL, jumaat adalah hari sopping sedunia

~Eila @ Along~ berkata...

sis kv, salute u..eila baca pun letih..ni kan plak nak buat hehhee

zailamohamad berkata...

meme doh..best kan kalu ada orang gaji..huhuhuhu

fabulous.farah berkata...

sebab buat keje untuk seminggu kut..memang letih..

KV berkata...

rina,
oh..kalau lah tak payah buat. Huhu

sisdee,
non stop!!

has,
kikiki...wajib

jue,
bahagia nya daku kalo ada servis cenggitu kat sini. Huwaaaaa

lady,
oh selamat mendobi yang

kak zar,
ha..beli banyak2 yer.

eila,
terpaksa dik. Huhuhu

zaila,
mcm suasana rumah akak tak sesuai je nak ada org gaji. Nanti ramai yg jadi majikan. Hak hak hak

farah,
kdg2 curi jgk buat hari lain tapi keje tetap la byk.