Isnin, 11 Januari 2010

Fesyen terbaru

Korang nampak tak?






Tak nampak lagi?




Meh nak zoom kan. Haaa, dah nampak kan?

Cara2 terbaru pakai jam. Kat lengan okeh. Jangan main2. Bajet abih bergaya dah tu.

12 ulasan:

fabulous.farah berkata...

hahaha..kenape sampai kat lengan?

honeylanz berkata...

hahha..sorry auntie has nk tergelak.. abis gaya anak dara mek bergaya..

KV berkata...

farah,
ntah, fesyen terbaru agaknya kut

has,
mek pun gelak sakan beb.

*gorjesmum* berkata...

kah kah kah...kalo pakai kat pergelangan tgn longgar kot..tu yg pakai situ..hehehe

sisdee berkata...

mesti sbb longgar kot...my doter gelang dia pun smpai lengan..mula2 risau ingat hilang..rupanya dia tolak2 smpai kat atas lengan dah :(

KV berkata...

gorjes,
takde la longgar sgt. Tp mmg dia nk pakai kat situ

sisdee,
ntah dia serabut agaknya pakai kt tangan. Gelang pun kjp jer dia pakai

bat berkata...

hehe harus kena kasi nampak jam kan katanya...

atty's berkata...

ekekekekeke..untie..tergelak ..gulin2 nie.

zailamohamad berkata...

haahaaahaa..biarkanlah dio kak!!

KV berkata...

bat,
tatau la apa motif!!

kakty,
gelagat dia mmg tak boleh dijangka

zaila,
a'a, kalo tak turut kan wajib pecah rumah di amuk nya.

eynda berkata...

Lorrr....macam perangai Hannah....tapi hannah letak getah rambut hello kitty dia kat lengan hehe...

Lady of Leisure berkata...

hehehe... tudia pakai jam kat lengan.. hehe..