Sabtu, 5 Disember 2009

Hari ini

Hari ni masih lg cuti weekend. Hujan dh reda. So upacara kemas rumah sbb Ada bocor sikit kt bhg gutter. Air meleleh kut cermin. Basah Lantai walopun Dah tadah ngan besen. Nak baiki ( sapu waterproof ) blom dpt lg sbb mmg kena tunggu cuaca btl2 panas. Seksa (malas) Nya nk mengemop lantai nak kena jemur kapet bulu biri2. Huhu

masak2 ringkas jer. Menu air Asam perut. Tapi aku tak mkn air asam, tak berani. Punya la terliur. So aku wat ala2 sup perut jer yg rasa dia tah pape. Redha je la. Pastu masak sambal kupang, goreng ikan selar Dan kailan goreng SOS tiram yg aku Tumis ngan sotong kering kecik2 tu. Beli kt giant. Sedappp

lps zuhur ajak Hubby balik kampung. Bawak baju anak selai sorang je. Singgah beli kuih beko kt gerai baulu bukit jawa. Kat kampung, sempat ratah daging Rusa goreng yg anak sedara bwk blk dr limbang.

Pkl 6.30 bertolak blk rumah sendiri. Singgah beli rojak ayam yg sedap kt psr pth. Now tgh layan sehati berdansa. Daa

4 ulasan:

Ms AiReEn MoHd berkata...

kak gambo nyer mane...apsal tak buh gambo..aku bace n3 nak ade gambo baru chumel..kalau tak uduh n3 kak..wakakkaak ni aku terjangkit penyakit anak tino mu la ni kak..asik gune word uduh tu jer da ni...hikhik

KV berkata...

aireen,
aku post pakai enfon jek. Tadek gambar. Tapi aku rasa, kalo ko mengasuh anak aku mmg bertemu buku ngan ruas kut. Laser betui budak tu. Huhu

zailamohamad berkata...

akak, karpet bulu biri2 tu beli kat mana??

KV berkata...

zaila,
beli kt kedai bundle. Tp susah nak jumpa.