Selasa, 17 November 2009

SARAP PAGI JUMAAT

Dah tido kt KLIH, harus la sarap pun kat situ kan. Hiks



Gambar perasan sorang diri sebelum turun sarap. Ngee


Lagik gambar perasan. ABaikan naaa!!




Roti pau yg liat. Hik hik


Berapa round dah? Hehe


Tunggu dorang makan.



Bubur nasik dan telur masak separuh. Penuh perut. Tak leh nak makan benda lain dah. Hihi


Suasana dewan makan yg nun jauh di sana tempat ngambik makanannya.



Gambar perasan lagi. Kerusi tu lawa kan?



Ops..gambar kapel ngan hubby. Heh heh.;P

Lps sarap, borak pung pang pung pang, geng yg kena ke shah alam dan puchong pun bertolak. Kami lepak kt bilik jap. Pastu mula kan destinasi meronda KL.



Salam sumbangsih
KV & Co

6 ulasan:

aNIe berkata...

Kv...tak pergi jumpa kawan2 blogger kat KL tak?

chik star berkata...

amboi,
mentang2 dina xder.

:P

yaya berkata...

walaupun tuan blog ckp pau tu liat tapi kot gambar macam sedap...

KV berkata...

kak anie,
tak sempat kak. Byk xtvt sgt. Hehe

chik star,
hehe..jarang dpt peluang ni.

yaya,
a'a, mmg nampak sedap sgt, tp keras bebenor.

CT NORAMIZA berkata...

ish jeles tul lah semua org dah start jln2, eeee lambatnya nak tunggu ni :) heheheh

eynda berkata...

Eynda suka ambik gambar perasan gak...tapi kalau hubby tetiba muncul terus sorok kamera buat2 takde apa ngeeeeee...