Khamis, 19 November 2009

HOTEL SERI MALAYSIA PORT DICKSON

Err.. seri malaysia kah or sri malaysia? Tak perasan la. Apa2 lah, janji maksudnya lbh kurang. Hiks.


Sampai dlm jam 7 gituk. Apa2 hal posing wajib dulu.


Menuju lobby.


gambar wajib kat foyer.



Check in.



Bilik bertiga. Tp duduk berdua. Yang dikaler hitamkan itu tak elok dipertonton kan. Ahaha



Pemandangan siang dari bilik ku. Nombor berapa ntah. Lupa.



Masuk jek bilik, org hotel call suh turun dinner. Kami mandi dan solat dulu. Satu hari berjalan. Mmg belengas giler ah.


Makan2 dinner

Lepas tu ada acara lain pulak.

Salam sumbangsih
KV & Co

9 ulasan:

atty's berkata...

lala..lama dah tak makan lala..

Mama-Danish & Sarah berkata...

jauhnya berjalan kv....semput aku nak kejor...hehehe..

dah balik belum nie?


psttt, no. h.phone ko dah ilang dlm memori hanset aku, tlg miss call aku erk....tks

CT NORAMIZA berkata...

hehehe..sri malaysia kan? bestnya jalan2, jelesssssssssss

HappyIrfa berkata...

WAH SAKAN BERJALAN PN KV..

kak wos berkata...

tak puas ati!! nak tengok gak apakebendanyer yg di kaler itamkan tuu!!
ngahahaha!!

Zareda Norman berkata...

kenangan hotel ni.. tempat akak honeymoon dulu

Hanisumayyah berkata...

dah dekat sgt seri Malaysia ni ngan homestay kami..hik hiks..leh jalan kaki jer...alahai tak gi sana lak minggu ni...kalo tak leh jumpa2 KV...

Hanisumayyah berkata...

dah dekat sgt seri Malaysia ni ngan homestay kami..hik hiks..leh jalan kaki jer...alahai tak gi sana lak minggu ni...kalo tak leh jumpa2 KV...

KV berkata...

kakty,
kv takut nak makan byk, resdung. Huhu

ain,
ahaha..aku pun rasa semput jugak
Nanti aku sms no kt ko.

CT,
jom jalan2. Dah cuti skolah ni. Err..anak mu dh ada yg skolah kah? Ahahaha

irfa,
sakan

wos,
ko ni, lagi ditegah, lagi tu lah nak buek.

kak zar,
wawawawa... kenangan mengusik jiwa tu!

salwa,
iyer???? Alahai..takde rezeki nak jumpa!!!