Isnin, 19 Oktober 2009

DEEPAVALI KALI INI

Hiks..macam lah kami meraikan deepavali kan.

Namun, cuti 3 hari jugak lah walo pun tak beraya. Kalo tubuh badan sihat harus dh berjalan jauh sikit. Tp sbb sedar diri dan bimbang, duduk rumah saja lah.

Jumaat ptg kluar takde arah. Makan bubur mcD. Ada semangkuk jer takde lolo (korang paham ke bahasa kelate ni?). Makanya berebut rebut aku dan anak2. Hak hak

Dina charah sengih sengih bukan main lagik yer!



Mama dina charah yg makin membulat.



Abang danish.


Dina charah lagik.



Hari sabtu lak, balik kampung. Tak lama sbb danish sakit perut lak. HAdoi..tensi tau. Last2 hubby ajak balik jer. Tak sempat nak lepak lama. Dah ptg baru ok skt.

Ahad lak lepak kat rumah sementara MIL, hubby n anak2 gi kota bharu beli stok kedai. Ptg nya cadang nak kluar, tp danish start sakit perut plk. Berkerut kerut muka tahan sakit. Last2 bawak gi klinik. Sepetang dok klinik, kluar klinik hujan ribut kemain lebat.

Sampai rumah buat bubur nasik ayam ala mcD.

Itu jer cuti deepavali kami.

Salam sumbangsih
KV & Co

6 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

kv, ko dah ok ke?

semoga ko dan anak2 sihat sentiasa...

KV berkata...

ain,
alhamdulillah, walopun masih senak ulu hati tp takde la sakit sgt mcm tu ari.

nurul@cokolat berkata...

akak lamanya cuti.. :D

KV berkata...

cok,
jumaat sabtu tu weekend. So, sabtu tu ganti ahad utk deepavali.

aNIe berkata...

KV...bila cuti lama2 best kan...dpt menghabiskan masa dengan anak2...

KV berkata...

kak anie,
ari ni pun rasa malas nak dtg keje.;P