Ahad, 4 Oktober 2009

BELI BASIKAL

Dah lama nak belikan danish basikal since basikal dia zaman kecik dah selalu rosak. Lagi pun dh tak 'padan; dgn dia sbb basikal kecik tu beli masa umur dia 2 thn. Now dh 6 tahun. Nak 'gatih' pun seksa. Rendah sgt. Hehe



Lps raya baru abah belikan. Merah menyala lagik.



Dah belikan si abang, harus adik nya sibuk sama. Untuk mengelakkan gaduh2 berebut basikal, abah pun belikan satu untuk adik. Anggap hadiah besday yg ke 2 lah utk dina. Hehe


Kemain suka dpt basikal. Bling2 rambu ramba tu dia suh abahnya hiaskan. Sakan anak dara aku (hiks rambu ramba tu hiasan hantaran anakmurid atuk khatam quran)



Frog pujaan hati. Kalo kt rumah dan tak tido, harus frog ni akan berbunyi. Nak dengar menda lain pun tak boleh. Sakan!! kalo boleh nak tido pun atas basikal. Jgn sesiap berani usik. Mak lampir akan mengamuk.;P

Salam sumbangsih
KV & Co

6 ulasan:

Mama-Danish & Sarah berkata...

syoknya dapat basikal baru memasing ya...

bila la giliran aku plak nak belikan beskal kat anak2...

Mama-Danish & Sarah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
KV berkata...

ain,
syok kemain anak2 dpt basikal tau. Beli yg pesen dina tu dulu utk sarah.

Biarlah rahsia berkata...

komen utk entry suri rumah:
betul tu KV, bukan senang nk jd suri rumah ni...
tp bila keje rs nk berenti keje plak...mls nk mari opis plak...hehe...

sabar je lah.

De' Sal berkata...

Waaaa...dapat beskal baru lagik tu,sonotlah mereka berdua tu kan....Aying dulu masa mula2 beli beskal kul 12 malam dok merempet lagi taknak tidur.

KV berkata...

kak bie,
kv semangat jer nak gi opis. Haha

kak sal,
hahaha..seronok merempit dorang ni kan.