Jumaat, 21 Ogos 2009

frust dan sesak di kota bharu

fuhh... Pagi td, bgn je tido, terus bendera jepun. Kuciwa. Esok tk dapek nk puasa. Thn lps pn mcm ni jgk. Silap timing ni. Abih crite. Msk bab lain. Pagi2 siap anak beranak, nk g pasar. Lg pn danish kecoh dk ajak g parkson. Sarap kt psr pastu hubby msk pasar bsh beli lauk. B4 tu dh singgah beli daging kt tepi jln utk sahur mlm karang. Tp, nk dpt kn parking area pasar tu mmg hazab giler. Jem. Pastu org msh pening ngan laluan br kt kb ni. Makin lh tambah jem. Gi farmasi beli mask sementara tunggu parkson buka. Panas nya aduhai, dina asyik merengek je. Kesian dia berpeluh peluh. Ajak blk tp danish dh merajuk. Mikirkn bsk dh puasa kami layan jgk la permintaan danish. Kalo bwk ms bln puasa nnti blh pitam mama dia ni. Hehe. Pusing2 kjp je. Lps kn hajat danish. Pastu blk msk2. Menu ringkas je. Sambal sotong, tomyam campur dan hati ikan yu panggang. Oke la, mek nk join dina tido. Bye. Salam sumbangsih
KV & Co

8 ulasan:

CT NORAMIZA berkata...

KV, selamat berpuasa utk awak sekeluarga, semoga ramadan ini lebih diberkati insya-allah :) mlm ni sahur dgn apa?

De' Sal berkata...

Selamat berpuasa dari kak sal sekeluarga,samalah kita,hu hu.....

zailamohamad berkata...

Parkson dah buka ke?? Harus ku pergi ni..

pB berkata...

tok patut parkson tu dio bukok doh. bukae siap belah mano pun lagi bangunae tu ...

engineer mano larrr hok approve tu???


selamat berpuasa..

kito kalu tok leh poso pun , keno jugok bangun maso sahur. Kalu kito tok bangun , anok tok laki nok makae gapo ???

tok gitu kV.

farah225 berkata...

hi KV
selamat berkenalae.terjah sini dr rumah mamaadib:)
tgh cr gang oghe kelate gitu.hehehehe

J@J@ / Bini The Rock berkata...

tak dpt sambut puasa tp pahala nye sama dgn org berpuasa ye tak? di tambah lg masakkan utk org2 yg berpuasa...lagi la berlipat ganda pahala dapat...

Semoga ceria di Bln Ramadhan

CuTeMiUt78 berkata...

selamat berpuasa ya KV.. semoga puasa kali ni lebih diberkati..

KV berkata...

ct noramiza,
tq, selamat berpuasa untuk awak sefamily jugak.

de'sal,
hihi..senasib kah?

zaila,
dh seminggu buka.

pB,
hik hik...dorang sanggup byr denda kut. Rasanya jualan nya besar kut mampu tanggung byr denda.

farah,
hik hik..kv pun teruja cari geng blogger kelate tau! Syok ah.

jaja,
hehe..apa pun masak tetap kena masak.

rina,
selamat berpuasa untuk hang sefamily.