Khamis, 27 Ogos 2009

CERITA SEMALAM

Ramai yg tanya apa jd dlm meeting semalam kan. Hiks. Aku wat satu en3 khas yg ringkas pasalnya. Ahaha

Masa pegi tu mmg takde debar apa dah. Dah tekad dlm hati, lantak lah apa nak jadi. Hiks

Utk pengetahuan korang (cheheheh)..dedulu mmg ni keje aku. Masa tu meks baru keje dan status masih anak dara. Gi meeting gambel jek. Tah pape aku jawab. Now dh 10 thn aku keje sini kan, takkan dulu aku boleh handle, skrg tak boleh nak handle pulak kan. Cuma yg aku geram, aku kena buat keje org. Sakit hati woo.

Sampai kt tempat mesyuarat boleh aku lupa bilik gerakan kat mana. Lama dh tak pergi situ. Hiks. Masuk2 tu dh ada org/jabatan lain. Cuma pengerusi blom sampai. Dorang sambut aku siap tau aku wakil dr man. Haha. Pastu siap ckp, 'ooo..ini lah org nya, selalu dengar nama jer'. Geng dedulu dh ramai bertukar. Dah ganti org baru. Aku pun dg bertukar skop keje kan. Tapi deme ni byk gak rujuk kt aku bila 'tersangkut'. Sbb tu aku boleh berlagak rilex jer.

Cuma pengerusi baru ni aku tak prnah kenal. Dengar gossip jauh2 mmg hazab skt. Sbb tu aku rasa agak cuak sedikit. So, meeting setel dgn jayanya. AKu belasah jer jawab, sbb jabatan aku byk di soal dan diperli. Aku tangkis secara berhemah. Kikiki. Janji lepas. Sapa suh aku pergi kan. ;P

Meeting start 20 minit, ada sorang staff masuk mintak sign borang. Rupa2 nya nak bagi elaun. Tgh meeting boleh bagi elaun meeting uols. Kelas kan? Wahaha. Nanti aku nak wat beli track bottom la. Hehe. Soookkkaaa

Cuma yg tak best, abih meeting aku kena blk jalan kaki sbb driver semu adh keluar gi site bawak pegawai lain. Alah, sebelah opis aku jer. Cuma agak hazab lah menapak di tgh2 panas tgh hari buta tu.

Alhamdulillah selesai segala masalah. Tq korang sebab doakan aku ek.;)


Salam sumbangsih
KV & Co

4 ulasan:

saya berkata...

hehehhee...fuhh..legaaaaa....

KV berkata...

saya,
haha..naseb baik!

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh..heh.. tahniah sebab ko dpt handle ngan jayanya..

KV berkata...

rina,
hehe...lega aku beb!