Ahad, 16 Ogos 2009

BALIK KAMPUNG YANG SYOK

Bila balik kampung mmg tak dapat dipisahkan dgn acara makan - makan. Hehe. Kumpul ramai2 dan makan2 adalah syok sekali. Taim kt dapur gege riuh tu lah yg seronok nya. Dan taim berebut makan tu juga adalah seronok. Hehe


Gambar tidak terang sbb snap pakai henfon je.P


Ikan yu bakar cicah air asam. Mabeles.



Paru kerutup jugak mencengkam kalbu. Wallah!



Ayam kampung goreng kunyit. Nyum nyum




Pencuci mulut. Buah dokong. Letak depan tv dlm guni cenggitu jer. Kejap jer hadap. Wakakaka


Dan tak lupa hantu bedak makan eskrem. Jugak penggemar buah dokong.

Salam sumbangsih
KV & Co

6 ulasan:

cokolat berkata...

tenghoyak tengok ayam kampung goreng kunyit tu kak!!!!

Ijah @ Fariza berkata...

hahahhaha..hantu bedak?..

nasib baik gambo sipi-sipi jer.. kalau tak confrim tak bleh tido malam...hihihihi..

Mama-Danish & Sarah berkata...

dinaaaa, cam hantu pocong dah achik ain tengokkkk...

abih la stok bedak ko nak....

Mama-Danish & Sarah berkata...

mama dian tu buat apa, sampai anak main bedak pun tak sedarrr...

sibuk kat dapur ke sibuk gosip-gosip...

Zareda Norman berkata...

kalau sedap cam gitu lauk pauknya harus ke laut diet mu ya KV.. ehheheh

KV berkata...

cok,
ayam kampung mmg pujaan ku dik! Hihi

ijah,
ahaha..mmg suka benor minah tu kecahkan bedak.

ain,
aku ingat dia tido ngan abahnya. Tgk2 abih bedak satu bilik, abahnya yg tertido. Hampeh!
A'a..aku tgh sibuk bergossip kt dapur. Hihi

kak zar,
dah lama ke laut kak. Hehe