Ahad, 19 Julai 2009

KUTIP DURIAN

Ada satu ptg tu MIL tk larat nak gi kutip durian (bukannya byk mana pun). Sbb ptg tu hujan, tu yg dia malas. So, hubby kena ambik alih. Dah tentu hubby akan ajak bini dia sekal. Eheheh.

Kami tinggalkan dina ngan MIL. Bawak danish jer. Karang kalo tinggal dedua, pening MIl sbb dedua tu suka gaduh2.


Kulit telur burung yg aku jumpa. Entah di makan oleh apa. Hubby ada ckp, tp aku lupa.



Hehe..tak sah kalo tak posing. Pis pis kacang pis.



Sampai tertonggeng eh kutip durian.



Pondok buruk ni tempat aku selalu lepak kalo gi kebun ni. Kebun satu lg pun ada pondok gak. Best. Nyaman jek.


Danish yg asyik membebel sbb tk sempat nak pakai boot. Kena menyorok ngan dina kan. Nanti adik dia meraung nak ikut sama. Haha

Salam sumbangsih
KV & Co

5 ulasan:

Tijah berkata...

fuyooo! ko pakai boot tu aku tgk dah cam jessica simpson la nok. hikhik

KV berkata...

jah,
wakakaka..ekau kasi mek perasan nok!!

rina berkata...

sabtu ni agok2 duye ado lagi dok... nok terjah gak ni.

jue mj berkata...

bestnya ada kebun...

KV berkata...

rina,
nanti ko kontek pagi2 ok! Takut aku lupa jek. Senang nak tgk ada buah ke dak.

jue,
mai lah kebun kv sementara masih ada buah ni.