Khamis, 7 Mei 2009

TAMBAH KOLEKSI

Aku ni kan, ada mcm2 hobi. Salah satu nya aku mmg pantang tgk karpet bulu biri2. Rasa lawa sungguh. Tak boleh tahan.

Ni aku beli lg satu. Tambah koleksi katanya. Kalo tak beli harus takleh tido malam dok teringat ni. Dasyat betul lah.



Gebu je kan. Nanti nak hampar kat hall.


Ni dia punya tag.

Oh, sungguh gembira dan sukahati.

11 ulasan:

AppleB berkata...

mesti gebu je kalau guling2 atas kapet tu kan hehehehhehe

De' Sal berkata...

KV, nape tak beli yang besau tu, boleh golek2 sambil nengok tv.

~~ciklinn~~ berkata...

wah mesti syokk berguling2 atas tu kan.....

KV berkata...

apple,
ish..takmo ah guling2. Sayang. Wat haisan jer.

kak sal,
Takde lah kak. Tu jer yg ada pun. Huhu

linn,
takmo guling2. Sayang. Hehe

Iena berkata...

cantik2... nak jugak...

bukhairiah berkata...

tantekkk...nk carik...braper ek..kt IKEA tu xmmpu ar...

jane_doe3328 berkata...

dah ader baper lam koleksi nie?

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. klu tido atas tu. mesti bestkan kv

KV berkata...

lena,
pi beli! Hehe

bukhariah,
kat IKEA berapa ek?

jane,
baru 4. Sikit jer.

cute,
alah, sayang lah nak wat tido. Haha

bukhairiah berkata...

IKEA hr tu tgk ratusan...RM300 kot..klo xsalah la...

my little family berkata...

suke2..cantik sggh. KV brapa RM tu harga dia...nak jgk la, tp nk letak katner ekk? ruang tamu leh kot..keke