Isnin, 18 Mei 2009

SHOPPING KAT SOGO DAN LEPAK

Sampai kat sogo, terus tak buang masa dah. Pilih dan pilih dan pilih. Pusing dan pusing dan pusing. Sales gila2 kan kat situ. Haha. Banyak gak aku memborong. Nanti aku wat en3 lain utk brg2 yg dishoppingkan. Haha


Ni aku lepak dpn hotel masa pagi nak balik dah. Masa ni baru balik beli buah kat pasar chow kit. Tp aku tak minum pun. Baru lps sarap kankan. Tong masih penuh.


Tetiba dtg amoi ni jual mcm2. Laku jam 2 bijik. Imi ngan Mat yg beli. Aku ngan hubby malas nak beli jam. Baik aku beli yg ori.


Tp before blah tu, amoi ni tunjukkan aku gelang kristal. Mmg lawa sungguh dan boleh tawar rege murah. Teringat aku masih blom beli pape buat MIL. So, beli 2 utas. Nanti aku tunujuk kat en3 lain. Pastu aku pakai kt tgn sendiri. Dan2 tu rasa sayang nak bagi kat MIL. Haha. Tp, kena tahan nafsu lah. Dah niat belikan untuk dia kan. Lg pun amoi tu dh blah ntah kemana. Mmg kena bagi MIL jugak lah. Takpe, aku jenjalan sokmo. Nanti2 kalo jumpa, aku belikan utk diri sendiri. Hehe

6 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

wah jalan2 yerk...amboii shooping sakan ha... takper sesekali kan apa salahnya.....

nnati bila2 nak dtg sini bgtau lah yer.... leh kita jumpa...

KV berkata...

linn,
ramai member yg komlpen tak kontek. Tp sbb akak ikut rombongan kan, tu yg malas takut tak sempat nak jumpa jumpi. Insyaallah, mebi akak gi sendiri ke nanti. Mana tau kan.

kakpiah berkata...

sogo tu mmng memanjang jer sale..
sedia duit jer..
:D

lenkali dtg kl rojer la....
buleh kita open table.. :D

De' Sal berkata...

Shopping sakan nampak,nape tak borong gelang kristal tu balik jual,kat chow kit memang murah benda tu.

are berkata...

wah kv..sakan menyoping,nnti jgn lupa buat en3 aper yg d borong tu...

marinahunny berkata...

wahh kv, sakan nye..hahaha tu bas KT kat blkg tu mana mari?