Isnin, 18 Mei 2009

LAWATAN TEKNIKAL

Pagi jumaat tu, jam 7.30 msg2 turun sarap. Tp aku mmg fail lah bab sarap makanan selain dr kt kelate. Mmg pedas giler. Tak tahan aku. Sambal nasik lemak pun pedas, mee goreng pun pedas, nasik goreng pun pedas. mmg aku takleh makan. Kalo makan harus perut aku meragam tak hengat. So, makan telur masak separuh je lah. Huhu

Dlm 8.30 baru dpt bertolak ke sungai buloh. Konvoi 6 bijik keta. Ntah kampung mana aku masuk. Paya jaras hulu ke mana eks? Yang menariknya kubur dlm kebun getah. Pestaim aku tgk.


Kami tgh mendengar taklimat.




Cenderahati yg dapat.

Pastu melawat kilang. Tgk produk dorang. Tanya itu ini begitu begini pastu masing2 dh tatau nak tgk apa dah.

Makanya lunch pun di awal kan. Bagus. Hehe

Kami mkn tgh hari kat resoren d cahaya (dlm jajahan subang walopun dema tu kata area tu sungai buluh lg ekceli)

Sudah makan, haha..masa yg dnanti nantikan. Acara bebas. Yahuuuuu

1 ulasan:

Su Hana berkata...

hah paya jaras?? kv umah sy kt area tu tau... hahaha itu klu msk ikut jln blkglah.. klu ikut jln dpn dr lalu kg melayu subang...