Ahad, 17 Mei 2009

CUTI TAPI KERJA

Hari ni aku cuti, tapi mai opis jugak. Ada keje emergency case. Wah gitew.
Dan aku bawak dina skali mai opis. Pastu boleh aku lupa bawak bekal diaper dia. Pastu dia popo pulak. Erghh... tekanan. Seb baik masa tu dah jam 10. Ekonjaya depan opis baru bukak pintu. Berdesup aku panjat tangga ekonjaya beli petpet dia. Huhu

Lps ni nak ke kota bharu lak. Nak setel kan semua keje ari ni sbb besok KP dah nak mai. Punya lah banyak kejutan. Hehe

Laporan pasal gi KL aku update besok lah. Byk gambar yg nak di publish kan. Mmg best trip kali ni. Tak sesat sgt. Haha. Pastu dapat shopping, dapat makan dan dpt jalan2 seperti yang dirancang. Alhamdulillah.

Kami selamat sampai rumah jam 7 ptg. Best nya dapat jumpa anak2 kembali. Rindu banget!

5 ulasan:

Zareda Norman berkata...

ohh so kiranya mission accomplised ler mai KL kali ni yer? mesti banyak shopping ni?

Mama-Danish & Sarah berkata...

YEA-YEA... MOKCIK KV DAH BALIK...

Mummy Dasy berkata...

selamat bekerja

Mrs LVoe berkata...

cepat2 la post pics.. leh sha cuci mata

KV berkata...

kak zar,
kiranya 90% lah. Haha

ain,
alhamdulillah, dah selamat sampai pun aku.;P

dasy,
tq

sha,
hihi