Selasa, 7 April 2009

TAMAN TAMADUN ISLAM

Pintu gerbang nya yg lawa


Naik tram pusing kawasan dan menuju ke masjid kristal. Tiket 2 hengget satu hala. Tram ni akan berhenti kt depan masjid kristal. Pastu ikut suka lah nak dok selama mana yg kita mau sbb tram tu ada sokmo.

Anak2 aku happy giler naik kete api. Haha. Dina sampai terlompat lompat.







Turun dr tram tu kami lepak2 kat masjid kristal dulu. Tp sayang sbb kami tak berpeluang solat kat situ. Kes nya, tubuh belengas habis. Nak kena mandi dulu. Baru selesa nak solat. Dalam masjid pun tak masuk malas nak mengejar anak2.







Pas tu bayar tiket tram 2 hengget lagi, kami balik ke taman monumen. Cuaca panas giler. Batalkan hasrat nak masuk taman monumen sbb takut anak2 letih nak berjalan. Kami pun gi ke pengkalan cruise.

6 ulasan:

lili11 berkata...

Ooo .. bestnyer berjalan. Cuti ye ..

~~ciklinn~~ berkata...

linn dah lama nak gi sini.... ingat tahun ni nak gi coti2 pantai timurlah....

atty's berkata...

lawanya..taman..tu..kv..bila le kty nak sampai sinun,.

CuTeMiUt78 berkata...

uish.. tak ramai org ya.. naik kereta api tu pun hanya KV & Co je ke.. best la cenggitu kan

KV berkata...

lili11,
kebetulan ada peluang boleh pergi. Alhamdulillah..

ciklinn,
harus tahun ni pegi terengganu tu!

atty's,
kty ajak la family time cuti skolah nanti.

cute,
hihi..mmg heaven sbb masa pegi tu kami jer yg naik. Tp masa blk tu penuh org. Siap berebut seat tu.

Ninie Shops berkata...

salam..jemput ke sales blog i ye.tq