Selasa, 7 April 2009

SINGGAH BELI KOPOK LEKOR DAN PULANG

Kalo dtg teganu, tak sah tak beli kopok lekor. Padahal kampung halaman sendiri pun ada. Hihi

Tapi beli jugak sebagai buah tangan utk jiran2 terdekat.

Kami beli yg dh siap gorng jugak utk makan dlm kete. Asyik makan sajork.






Sampai di besut, anak2 dah lena. Jam 8.30 malam kami selamat sampai di rumah. Alhamdulillah syukur.

Bila sampai tu, dina dan danish dah bangun tido. Asyik main lak dorang tu. Tak penat ke hapa.

Berakhir lah sudah unplanned trip kami ke terengganu. Best!!

15 ulasan:

rina berkata...

adoiii terliurnyor kepok gote...

KV berkata...

ahahaha..gote jgn tak gote

marinahunny berkata...

hahaha kv, jgn tatau..bus comei tu hubby mek yg jaga..hahaha kalu nk naik free jah..

pB berkata...

skalo kak pB beli kak kapung losong

cokolat berkata...

hermmm... kopok lekor sedap!
tapi aku suka losong kak.. family lekor jugak kan tu?

MaMaMi berkata...

goreng pon sodap. Tak sabar nak tggu MIL dtg kk, suh bawa kopok bebnyk...ngeh².

Mrs LVoe berkata...

keropok lekor sedap dmkn time panas2.. ermmm dh lama sha xmkn

KLMari berkata...

Uishhh!!!! Sedapnya kepok lekor !!! Lama giler tak pergi ganu...cepatler siap highway LPT tu...buleh pi jenjalan sana pulok..

Ma_sUyinFiqah berkata...

Aku main belasah jer..bukan kenal sangat losong n lekor tu. Tapi memang sedap ler....tambah yg mari dari ganu.

cendawanintim berkata...

ni kopok area losong kan nok?

KV berkata...

marina,
alahai..meh nombor kontek, senang bebila gi teganu. Hahaha. Ambik kesempatan tu!!

pb,
kapung losong tu dekat muzium tu ko?

cok,
kopok losong tu lagu mana? Aku paham lekor dan losong tu benda yg sama. Ahahaha. Pening aku.

makmi,
nanti leh lps kempunan.

sha,
yer, time panas2 mmg bset sungguh.

KLM,
ahaha..nanti siap LPT harus sampai rombongan tu!

mas,
sama ah kita. Aku anggap benda tu sama jek. Rupanya lain ek?

cuni,
ni jalan dh nak balik ke kelate. Apa nama tempat ni ek. Alahai..lupa lak aku.

aNIe berkata...

Amboiii KV!! bestnya orang tu pi ganu...gambar2 pun cantik2...akak masa pergi ari tu kamera rosak...amik gambar guna hp je...

Akak ari tu pergi tak beli kepok leko...sebab kat rumah masih ada stok...

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. ujan2 ni mkn kopok best nia

jane_doe3328 berkata...

sedap nyoooo kopok gote! cicoh masa panah panah!!! :)

Ms Minnie berkata...

lamanya tak makan keropk trengganu panas-panas.... sshhheeedddaaaapppp.... nak sikit....