Isnin, 9 Februari 2009

BEST NYA KALAU...

Best nya kalau aku leh gi makan angin kat tempat2 cenggini.








Huhu...angan2 sudah!

6 ulasan:

marinahunny berkata...

ha'ah lah kv, best kan kalu leh rilek2 kat tmpat mcm tu...mek pun dh pening dgn keja ni...aduiii..

KV berkata...

ye ah, boring kan.

marinahunny berkata...

buhsan lah dgn keja ni kv..mek rs nk brnti nk brnti keja je...tolong laaaahhhh...

DASY world berkata...

Ye ah KV mmg best rasa cam nyaman jek ek tp ada ke kat m'sia ni tmpt2 camni harus ku tanya mr. Google hehee

Zareda Norman berkata...

ala ala pemandangan gambar no 1 tu akak pernah pi masa kat Jepun.. kat kaki gunung Fuji..

nanonano berkata...

huiiiiss..
ade transport ke nkg tempat2 gtu tuhhh..
huhuhu :p