Khamis, 15 Januari 2009

TAK BOLEH TAHAN LA!!!

Tadi aku teman member lama (xutm) gi beli baju anak2. Kan kt opis aku ni ada kedai baju2 rejek. Tp brand dia kira best jgk la.

So, kawan aku tu dh ketagih kt kedai tu. Hik hik

Sesambil teman dia memilih baju. Aku pun terpengaruh jugak.

Haha! Sungguh tak boleh tahan la.





Baju2 dina.

Kena beli yg pesen2 seluar semua sbb minah tu kan lasak. Nak manjat kusi la. Manjat grill la. Nak ngayuh basikal lah, bawak lori lah. Main back hoe lah. Huhu

13 ulasan:

Zareda Norman berkata...

besler dina, baju baru sokmo...

Ungku Nor berkata...

ishhhh..akak nengok pun rasa cam tak bleh nak tahan gak nih..ehehehe

Mummy Rizq berkata...

aik.. anak dara jer ke dapat baju baru????

pB berkata...

orghe laing punyolar dok ikat perut tengoh tengoh bulae nie,

dia buleh gie shopping lagi tu

Jasfyra berkata...

beli baju anak pompuan besh kan..
mcm2 pesen ada..hehe

kv, hubby kita sama ar..hubby ku pon tgh bela ikan keli skg..arituh dah jual separuh..hehe

Angah berkata...

Adneen pun pesennya seluar ropol2 ngan baju... cukup marah dipakaikan skirt.. susah nak memanjat gamaknya...

bat berkata...

amboi cencantik nyah...

CuTeMiUt78 berkata...

tomei2 je..baju2 dina.. wah seronoknya ada kedai baju cenggitu utk budak2 kan

Mak Su berkata...

baru dok terfikir nak cari baju baby w

cendawanintim berkata...

baju baby girl memang cecantik!

sepet a.k.a zack_u berkata...

bile tgk baju budak2 kecik suke sgt..
lagi2 gurl..
macam2 fesyen..

aNIe berkata...

KV...kalau akak ada anak perempuan kecik...akak pun tak tahan...

green apple berkata...

factory outlet ye?

kalau factory outlet, memang cun-cun pun baju dia. pedulik apa aku dia rejek ke tak rejek. kalau cantik aku belasah je.