Ahad, 18 Januari 2009

SAYANG SUNGGUH

Cincin suasa.

Cincin arwah mak aku yg punya.

Ekceli ada beberapa lg barang kemas mak. Kakak2 dan kakak ipar masing2 dah pilih yg dorang berkenan dan bayar ngan harga yg sepatutnya. Duit tu nanti akan kami bahagi bahagikan mengikut bahagian msg2.

Yg mana takde org nak tu kena jual kt kedai emas la.

Cincin ni sbb suasa tak laku jual (sikit je nilainya).

Sbb org lain tak muat (kakak2). Maka dorang beri kt aku. Maknanya, walopun aku gemuk, kakak2 aku lg gemuk dr aku tau. Huhu. Mati la adik beradik obesiti.

Cincin ni mmg aku kenan sungguh. Permata delima gabung ngan berlian minyak gas (hitam).

Tp sayang, taktau napa, permata nya dah pecah.

Tp takpe lah, aku simpan wat kenangan abadi dari arwah mak. Tidak ternilai.








Huhu..rindunya dekat mak.

8 ulasan:

Zareda Norman berkata...

brg emas lama lama ni mesti designnya very the klasik kan.. simpan jer dan cuci kasik bersinar balik.

Kak zar pun ada simpan anting anting intan mak kak zar zaman dedolu yang pakai klip tu..

Jasfyra berkata...

cantik...
simpan leklok tau kv

KV berkata...

zar,
sentimental value kan.

zura,
insyaallah. Dina besar besok boleh tunjuk kat dia cincin opah.

Mommy Lily berkata...

simpan baik2 tu peninggalan. kekal selamanya dlm ingatan kann

rindu kv jugak ...dtg melawat ni

KV berkata...

rina,
insyaallah kekal dlm ingatan. Kalo rindu, boleh tgk cincin tu kan.

rina berkata...

cantiklah cincin ni...

Tijah Lawa berkata...

klasik cincin tu nok. harus simpan tu..tanak, bagi aku. huhuhu

are berkata...

comel kv cincin tu..mmg lain dr paten zmn loni...sgt klasik!!!
are pun ader byk brg kemas arwah ma..
kl nk cari paten tu zmn loni mmg xder!!!