Khamis, 4 Disember 2008

MAMI JARUM PART 2

Keh keh keh...

En3 mami jarum lagi lah uols.

Gelang i dah siap. Hoyeh hoyeh.


Boleh wat raya.

Dapat hadiah kalendar sebijik dan hens begs yg gojes ini.

Siap berbungai bagai.

Mek soookaa!!



Itu je lah nak kompang. Hihi

20 ulasan:

haJa*darLingZ berkata...

oooo dh dpt gelang...kasi den henbag tu...huhu...cntek lah gelang tu...

M.A.S berkata...

wahh..cam gelang mas la..tapi beli 3 tahun lepas..x dpt beg lawo camtu

Intan Rosnitta berkata...

Kompang, jgn x kompang!

Sakan kv raya ni..

;D

Gee berkata...

nama kv ke tu?

aNIe berkata...

Cantik gelang...beg tu pun cantik...beruntung beli gelang dpt beg...

Hijrah1429 berkata...

Wah...sakan yer nak beraya haji...besar gelangnya tu...takper kita tumpang suka jer...

Zareda Norman berkata...

KV

yeah.. kak zar pun dah amik gelang kak zar... puas hati .. ahhahhah

nasib baik dapat gelang baru, terubat juga hati kak zar yang geram ni..

cantik gelang KV.. meh kita kompang sama sama.. hahahha

cendawanintim berkata...

yeayyyyyyyyy, henbeg n gelang baru tuk raya haji nanti...

KAKTINY berkata...

wah. meriah raya ni weh.. hehhehe

bat berkata...

tudiah meriah KV beraya kaedahnya..

oren... berkata...

uish..dapat henbeg?? kat sini, jenuh aku mintak..bagi beg plastik sajork..eeiiii....

CuTeMiUt78 berkata...

kv, cantik la design gelang tu.. kv ni mesti pro pasal design2 emas ni kan.. satu hari nak minta tlg kat kv pasal beli emas ni agak2 blh tak

nanonano berkata...

waaaaaaaaaa...
org baju raye pom tadak..
inikan gelang,
die siap dpt beg ngn kalendar bagai agi nk raye.

ekekkek..

Ungku Nor berkata...

fullameeekkk..
gelang rayo tu weiiihhh..
santeknya ;D

saya berkata...

uwwaaaa!!!!! nak jugak gelang raya, nak jugakkk!!!! uuwaa..nangis sampai dapat. hehehhee...

sya berkata...

Gelang tu cantik designnya.. raya sakan KV

Sastri berkata...

waaa... gelang raya ek... cantik gelang dan beg tu... jeles laa... :D

Alex Lacey berkata...

comei...comei....selamat hari raya aidiladha....

Mak Su berkata...

kedai emas dolu2 kasik ler beg duit siling kaler merah terang tu, yang kenit tu...skrg nyer best ler..berbaloi! santek plaks designnyer

atty's berkata...

canteknya gelang tuh..nak beg tu gak..
salam aidiladha