Isnin, 15 Disember 2008

HANTU KASUT

Now, kv perasan yg dina mmg hantu kasut. Semua kasut2 kv mmg dia suka. Hai..menurun sapa lah budak ni. Huhu

Risau gak takut terpeleot kaki sbb dia suka curi2 pakai kasut kv. Mmg kena simpan kemas2 tak bagi dia ambik la.

Kalo tak dpt kasut keje kv, dia suka pakai selipar yg bersaiz besar. Tak kisah la rumah sapa dia pegi pun harus dia suka pakai selipar org besar. Bila dh dpt pakai tu dgn bangga nya dia akan meronda ronda sambil tersengih sengih. Hobi gamaknya.

Ni salah satu contohnya.


Serabut tgk dia terkedek kedek pakai selipar besar, kv paksa dia pakai sandal ni. Siap bertempik bagai takmo tu!



Ni pun kasut yg dia rejek. Tak suka pakai. Tapi dh kotor2 dah sbb kena gak paksa pakai. Gatal sgt nk pakai kasut org dewasa.


Ni kasut yg sedia ada dok dlm kete. Kasut jln2. Yg ni mmg otomatik dia tau. Sampai je destinasi, harus kena sarung yg ni. Hihi


Ni antara kasut2 yg dia dh rejek. Hihi. Semuanya merah kan.

Ada satu lg yg atuk dia beli. Jugak kaler merah. Jenis kena sepit gak. Siap ada rerama dan loceng lagik. Tapi lupa nak snap daa. Now, dia dah pandai pakai tanpa ada tali kt blkg. Hoyeh..hoyeh.

10 ulasan:

Anasfadilah berkata...

dina kecik lagi..tapi kasut...

punya banyak

kasut makcik pun 2 je nak oii..

hehehe

p/s::kasut banyak dah tak bleh pakai,pasai kaki makcik dah gemok...hahaha

ita.itu berkata...

nok sure dah beso sok harus la dia buat koleksi kasut ko...mau pitam ko ngk dia beli..hehe

nanonano berkata...

comeynyeeeeee slipo jepun tuhh
:p

Biarlah rahsia berkata...

besar besar nanti suh dina masuk explorace mesti menang...hehehe

lorr dh byk entry kv yg k.bie tertinggal...

sedap siput kat bwh tu...

itik pun sedap jugak..lenkali masak sedap2 gitu panggil kami makan....hehehe...tak malu...

atty's berkata...

ekekeke..nanti leh bukak kedai kasut nie..

kirana berkata...

nampak gaya cam dina suka kasut ala2 boyish jer hehehe

kirana berkata...

nampak gaya cam dina suka kasut ala2 boyish jer hehehe

Mak Su berkata...

dia nak yang kaler biru or hitam kot ?

Intan Rosnitta berkata...

Genetik kv lah ni!

:P

Zareda Norman berkata...

KV

kalau anak pompuan memang cam gitu kot.. kasut banyak.. ngalahkan kasut omak dia.. dan lebih mahai dari kasut omak dia ..

sabo ajelah