Rabu, 17 Disember 2008

AKSI MELASAK DINA

Tgk lah anak dara ku itew!!

Lasaknya mcm jantan!









Kalo hari hujan mmg akan menangis jek keje dia. Sbb kena kurung takleh nak main kt laman.

14 ulasan:

nanonano berkata...

hihi.
ikot pangai mak die kot..
opss
:p

Hijrah1429 berkata...

Dina ni tengok gaya dia pun dah tau memang jenis lasak ni...bagus lasak2 ni cepat belajar..:)

pB berkata...

mujo ado tanoh , nok bu'ah

rina berkata...

menariklah 'traktor' dina tu... mana beli

Gee berkata...

comel dina ikat rambut...

KV berkata...

nana,
mak dia takde la buas sampai mcm tu. Haha

mama hani,
mmg lasak sungguh

pb,
alhamdulillah, ada gak tanah boleh wat tempat main.

rina,
kv beli kt bundle, little tikes. 15 henget jer.

gee,
jarang dia kasi ikat rambut. Tatau mimpi apa ari tu.

saya berkata...

biorkan dia kemas laman tu kv. hehehhee...

NONIE AZIZ berkata...

hohoho sama lasak degan anak dara kecit ku itew noksss

sya berkata...

KV kalau duduk kat pangsapuri.. peninglah gamaknya

aNIe berkata...

Hehehe...KV...dia lasak sebab cikgu dia abang dia kot...macam anak akak Ude masa kecik dulu pun macam jantan...sebab abg dia jadi cikgu dia...

MasNurin berkata...

anak ko ni boleh geng ngan anak aku si Nurin tu. Hehehe ikut mak dia kot masa kecik2 tu(dibaca: tak payah ler malu)

cendawanintim berkata...

wahhhhhhh, chumelnyer driver traktor tu...!!

Angah berkata...

Sama la anak dara kita KV sebab atasnya tuh lelaki kot ek...

MushroomCute berkata...

itew umah KV ker? Cun nyer....Tingkap pon cun..