Isnin, 13 Oktober 2008

CARA CARA NAK GUNA HENFON

Ok, hari ni kita belajar cara2 nak guna henfon ya adik2!


Mula cari nombor kontek. Sapa kita nak call, okeh.


Pastu tekan tekan nombor. Dail la.



Dah dapat hubungi org yg kita nak tu, apa lagi. Cakap la. Pa pa pa pa (itujekygdiablhckp)



Oke, dah lesai chatting tu, apa lagi yg boleh kita buat?

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"

"






Makan la henfon tu. Hiks. Sedap tau! Nyum.. nyum!


Ok, selesai sesi pembelajaran hari ini. Baii..

19 ulasan:

nanonano berkata...

uit kak.
enset betui ke x tu?
air liur tu x osakkan tepon ke?
huhu

bat berkata...

kih kih kih tomei tau.. *muka konpiden tuh*

Zareda Norman berkata...

lats last mesti masuk mulut jugak ek.. nasib baik HP tak masuk air..

Anak kak zar dulu HP kak zar dia buat kapal.. masuk dalam besen.. sabo ajelah..

Nik Ha berkata...

cutenyer!

Purpleheart berkata...

Patutnya sebelum henpon masuk mulut tu makan gula-gula, barulah henpon tu jadi bertambah besh..

rina berkata...

ada tak rasa cam stoberi coklat hp tu dina...

Biarlah rahsia berkata...

hikhikhik...

KV berkata...

nana,
tu 2nd henfon abah dia. Nak kasik dia diam, abgi jek henfon tu. Dapat la 'tenang' dlm tempoh seminit.
Tp ok je henfon tu, dina makan sokmo.

bat,
muka mmg konpiden tak bleh blah!

zareda,
apa2 pun, mesti masuk mulut. Hmmphh!!

kak nik,
gitu ler..

sue,
mmg tau. Kalo ada gula2 mmg belengas lah henfon tu.

rina,
erkk...nanti nak tanya. Wahaha

kak bie,
;)

Ungku Nor berkata...

laaa..baru ari ni akak tau enpon tu sedap dimakan ropenye...cissss..

;p

Ummibatrisya berkata...

salam,

mesti ada rasa masin-masin sikit :)

tu yang sedap tu :)

Intan Rosnitta berkata...

OooOOoO cenggitu rupanya kegunaan h/phone tu.

Kalau baby yg buat nmpk gak cutenya, tp kalau yg kertu buat... mmg buang tebiat lah kot.

Huhu

:P

pB berkata...

dio tahu mama dio nok beli hP baru , sebab tu dio makae hP tu

Yatie berkata...

hahahaa, kesian handphone tuh jadi mangsa makanan raya dina:p

aNIe berkata...

Hahaha...kecik2 dah pandai dina main henpon ye...nanti dah besar bolehlah mak abah belikan yang canggih sket...boleh amik2 gambar...

YuszTieY berkata...

salam..
kv..kalu kenan boley jer kami tolong belikan..haara tak ler mahal mana pon banding mesia....ader yg rm100 lebih ader yg rm200 lebih...ym jer ore okeh....cairo172@yahoo.com

cendawanintim berkata...

adoiiiyyyyyaaaaaaiii..bertuah punya budak..!

Aleeya berkata...

he he pandai guna enset ehh, pasni tepon auntie lak yerrr, tomeinye aksi dia...

kirana berkata...

sib baik dia masuk mulut jer...kalo dicampaknya lagi naya hehehhe

Mak Su berkata...

whoaaa, rosak henpon tau, baby w dulu banyak kali dah rosakkan henpon, asik kerja makan henpon jer, apa yang sedap ntah