Isnin, 16 Jun 2008

SELAMAT HARI BAPA

Selamat hari bapa buat semua lelaki yg bergelar bapa kt dunia ni. Ke ada pompuan bergelar bapa ek? Ehehe

Ayah kv dah takde. Kenangan sungguh terpahat dikalbu. Byk utk dikenang. Al fatihah buat arwah.

Buat hubby tersayang, terima kasih kerana menjadi bapa yg penyayang dan brtanggungjawab utk anak2 kita.

Selamat hari bapa dari mama dan anak2.

Hadiah? Hubby takmo. Tgk lh nanti kv nak beli apa.




15 ulasan:

mama ranggie berkata...

hepi papa's day to ur hubby ya kak !

cendawanintim berkata...

Hepi father's day tuk hubby awak gak yer..

Mak Su berkata...

kv... happy father's day utk yr husband

KV berkata...

eira, cendawan n maksu, happy father's day utk ayah dan suami masing2. Ehehe

pB berkata...

BAHAYA TU ...

pamirkan gambar che abe

namo khe ado hok kenae ...


hi hi

Zareda berkata...

wah terbentang gambar hubby KV dengan anak anak.. hehehh

achik berkata...

selamat hari bapa utk husband akak.. :)

KV berkata...

kak pb,
bahayo ko? Wahaha

kak zar,
hehe.. saja je wat kenangan. Dah tua besok, blh tgk balik.

chik star,
makacih.;P

sya berkata...

KV.. kak sya nak ke KB ni dr Khamis hingga Ahad ada hal kojo. Camana ek kak sya nak contact KV?

kirana berkata...

save bajet..dia tak mo adiah hehehehhe...

*haJa*darLingsz berkata...

hi...salam singgah. nama ank kite lbh kurang samalah kak...irdina mardihah..hehehe...nk email akak..bole invite kt blog..psl kite privatekan

KLMari berkata...

Yah !! Happy father's day to all fathers...Tak yah tanya dia nak hadiah ke tak...bagi aje...suprise...:D

AppleB berkata...

danish...dinaaa...nak pinjam papa korang leh tak?? auntie takde papa dah neh hohohohohoho

*matilah mek ada petir dari KB sampai ke sini nnti noks akkaakkakaka*

angah berkata...

baguih tu publish gambar hubby, biar seantero dunia tau dia dah dipunyai wanita bernama KV muahahah

KV berkata...

kak sya,
emel kv bandito_danish@yahoo.com
maybe ada peluang boleh jumpa.;P

ana,
dia tu mmg gitu. Kena paksa2 baru nak.

haja,
emel kv sama yg kv bagi dkt kak sya kt atas tu. Tq sudi singgah sini.;)

klmari,
hihi.. susah nak bagi surprise sbb kalo nak beli brg pun mesti kluar ngan dia jugek. Ahaha
Lg pun tatau nak beli apa.

appleb,
hah, yo lah tu!

angah,
ahahaha. Gitu ker?