Ahad, 4 Mei 2008

CERITA BERGAMBAR

Gambar2 yg sempat kv snap sekitar kursus ari tu.;)



Meja kv



Depan KV.




Kertas yg kv conteng. Hiks




Asam boi yg sempat kv seludup masuk. Ekeke



Kat lobby.




Antara lunch menu kami.


Masuk crita lain pulak.

Kv dah terima kad undangan perkahwinan dr mas. Eheehe. Insyaallah kalo takdak aral, akan akak sampai ke majlis tu.;)


Senyum temewek (kata org klate)



p/s: harap maaf sbb kualiti gambar kurang memuaskan. Nanti lah kalo ada duit lbh, kv beli henfon baru yg kamera nya canggih. (bi, bila nak belikan mama henfon baru ni?)

11 ulasan:

cendawanintim berkata...

yang berjaya seludup masuk yang tak tahan tuh....

kursus makan, makan, kursus...adehhhh...

YuszTieY berkata...

salam..
banyoknya wak masuk bare seludup...kompen kv tak tertido n terboring maso berkursus..heheheheee

M.A.S berkata...

adushh..raso malu la plok akak letok gmbr tu..:)

KV berkata...

cendawan,
ekeke..tu benda2 yg mesti seludup masuk.;P

tiey,
alah, dok borak ngan rakan baru kenal sampai presentator bercakap sowang2. Ekeke

mas,
segan ker? Ekeke. Lawa apa!

CtNik berkata...

kv,maaf deh,nk royat kito buh link kv dlm blog kita.tgh buh sume link ni

Oren... berkata...

bestnya lunch...

KV berkata...

ctnik,
ok jer. Masalahnya, akak nak link blog ct tak boleh. Kenapa ek? Rasanya tak salah eja dah. Kikiki

oren,
boleh ler. Tp dgn taraf 5* tu rasanya byk kena baiki lg. Ekeke. Sedap jer komplen.:)

Intan Rosnitta berkata...

Salam kv...
Seludup asam? Buat ilang ngantuk :)

psstt..hotel mano ni kv???

Alinlai berkata...

siap ada bahan seludup tu :) baik punya cilok ke ke ke

kirana berkata...

kecur air liur ni ha tgk asam boi tuuuuuuuu
ish nk kena pi cari jugak lah

KV berkata...

intan,
kt renaissance.;)

alin,
hehe...baek punya cilok!

ana,
mesti cari karang tak boleh tido dok tringat.;)